top of page
  • Снимка на автораSassia

ПОДКРЕПЯМ ТЕ, ИЗКУСТВО


Обичаш да създаваш от нищо нещо? Рисуваш, пишеш или снимаш?

Сподели таланта си с мен! Професионалист или любител, това е без значение!


Тази идея се появи преди около година. И ето, че дойде моментът да Ви я разкрия и реализирам. Аз самата съм художник, правила съм и все още правя бижута от различни материали, карвинг свещи, рисувам - предимно графика, работя с порцелан - финна керамика и стъкло. Тази, 2019 година, завършвам Художествената академия в София и смятам оттук нататък да отделям частица от свободното си време на Вас, хората близки до моето призвание и страст.

Ако искате да покажете своя талант, изобретателност и сръчност, сподете ги с мен! Изпратете ми имейл на sassiaart@gmail.com с няколко добри фотографии на Ваши авторски творби ( 3-7 бр.), разкажете ми за тях, за Вас.

Какво Ви вдъхновява, какво е изкуство във Вашите очи и всичко което ще Ви вдъхнови.

В избора си, ще разчитам и на мои колеги и приятели, заедно с които ще избирам авторите, които ще публикувам в блога си.


Изпращайки имейл към sassiaart@gmail.com, Вие се съгласявате, предоставената от Вас информация - име и/или наименование на Вашият бранд, историята и снимките Ви, да бъдат публикувани в блога и FB страницицата Sassia.

Аз НЕ колекционирам и НЕ разпространявам личната Ви информация! Не изисквам регистрация, нито телефон за контакти, лични данни, адреси и тн. Не предоставям Вашият и-мейл адрес на трети лица!


С предимство ще са кандидатите с фейсбук или инстаграм профили/страници (на личен бранд) и разбира се артистични творби и техните креативни фотографии.

Моля не изпращайте снимки с трети лица, цени, агресивно, обидно или рекламно съдържание. На имейли със съмнително или неподходящо съдържание, не отговарям, дори не отварям!

Това НЕ е реклама на бизнеса Ви! Ние подкрепяме таланта Ви!

Правя това само и единствено с идеята за развитие и по-широка аудитория на нашето общо и така любимо изкуството. Смятам, че това е подкрепа, от която всички ние, съвременните творци, се нуждаем. Аз знам и вярвам, че всички заедно можем да покажем и докажем, че изкуството и талантите на България се развиват в положителна насока.

Ако имате въпроси, чувствайте се свободни да ми пишете по всяко време на имейл sassiaart@gmail.com

Успех!


Последни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page